La Xunta tramita las reclamaciones por las obras paradas en Barreiros

urbanismoDice que antes del 4 de agosto resolverá sobre la petición de indemnizaciones

JOSÉ ALONSO BARREIROS/ LA VOZ, 25 de marzo de 2015. Actualizado a las 13:43 h. 0

La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas de la Xunta de Galicia ha comenzado a enviar a los promotores que han presentado reclamaciones de responsabilidad patrimonial por las obras que no pudieron ejecutar en Barreiros, las notificaciones en las que les informa de que sus solicitudes han sido recibidas y que, en consecuencia, ya se han comenzado a tramitar. En las misivas, que firma Encarnación Rivas, secretaria xeral de Ordenación do Territorio e Urbanismo, se indica que el plazo máximo de resolución del expediente expira el 4 de agosto. En consecuencia, se abre un proceso de cinco meses en el que la Xunta deberá decidir si acepta o rechaza las reclamaciones (que en total, correspondientes a ocho promotores, suman unos 40 millones de euros), o bien abre un proceso de negociación, que es por el que a priori abogan la mayoría de promotores, para evitar, en su caso, pleitear.

En las cartas de la Consellería se indica así: «Poño no seu coñecemento o inicio do expediente con numero de referencia (…), que se tramitará na Secretaría Xeral de Ordenación do Territorio e Urbanismo, quen realizará os actos de instrución necesarios para a determinación, coñecemento e comprobación dos datos sobre os que debe pronunciarse a resolución ou, no seu caso, o acordo indemnizatorio que poña fin ao expediente. O órgano competente para resolver a presente reclamación é a Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas».

Uno de los promotores, José Quintas, del Grupo Empresarial Melide, que en total reclama 13,6 millones por dos proyectos que no pudo ejecutar en Barreiros, manifestaba ayer al respecto: «Espero que impere o sentido común e cheguemos a un bo acordo para todos. Todos queremos acabar xa con este asunto, pero o que pedimos é que se faga xustiza. Coa intervención irregular que fixo o goberno bipartito da Xunta (PSOE-BNG), arruinouse a empresas, empresas das que detrás están familias, persoas. Queremos pensar que este goberno da Xunta amosa unha certa sensibilidade con este asunto, porque obter unha reparación que nos rehabilite na nosa actividade empresarial é de xustiza. Por iso estamos en disposición de negociar».