Barreiros cuenta ya con 19 socorristas y dos técnicos, y esperan contratar «algún máis»

Barreiros cuenta ya con 19 socorristas y dos técnicos, y esperan contratar «algún máis»

De lunes a viernes hay contratados 17 socorristas en Barreiros, el fin de semana 17

.
XAIME RAMALLA
BARREIROS / LA VOZ 

El alcalde de Barreiros, Alfonso Fuente Parga, informó ayer de que las playas del municipio cuentan desde el lunes con un equipo de 17 socorristas y dos técnicos de lunes a viernes, y 19 y dos técnicos para el fin de semana. Según explicó, en los próximos días esperan poder contratar algún operario más que compense el descenso respecto al pasado verano, cuando contaron con 20 socorristas todos los días.

Los últimos en incorporarse lo hicieron esta misma semana. Fueron cuatro trabajadores para los días entre semana y otros dos a mayores para los sábados y domingos. «O venres pasado rematou un curso en Lugo de salvamento e socorrismo no que os rapaces que remataron xa puideron acceder ao certificado de profesionalidade, e polo tanto inscribirse no rexistro da Xunta para traballar. Contactamos con eles e o luns xa se incorporaron á plantilla catro socorristas. A fin de semana farano outros dous. Así xa estamos coa plantilla cuberta nas fins de semana e seguimos buscando algún máis para aumentala de cara á semana», subrayó Fuente Parga.

Con esto, el alcalde Alfonso Fuente se mostró convencido de que podrán cubrir sin problemas la enorme demanda que tienen los arenales barreirenses, especialmente los fines de semana.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.